Jäsenet

LIITY JÄSENEKSI

Jäseneksi voivat liittyä kaikki vanhusten mielenterveyskysymysten kanssa työskentelevät sekä niistä kiinnostuneet.

Yhdistykseen kuuluu mm. sosiaali- ja terveydenhuollon, yliopistojen ja tutkimuslaitosten, seurakuntien, yhteiskunnallisten ja ammatillisten järjestöjen, eri yhteisöjen palveluksessa olevia sekä muita asiasta kiinnostuneita.

Yhdistyksen jäsenenillä on mahdollisuus hakea apurahaa esimerkiksi esimerkiksi tutkimustyöhön, julkaisun tekemiseen tai matka-apurahaksi. Nettisivujen jäsenosiosta löydät myös tuoreimmat materaalit esimerkiksi webinaareistamme.

Jäsenmaksu vuonna 2023 on 30 euroa. Yhdistyksen sääntöjen mukaan yli 70-vuotiaiden jäsenien ei enää tarvitse maksaa jäsenmaksua.

Voit tehdä jäsenhakemuksen alla olevalla lomakkeella.

Vanha jäsen! Täytä tähän tietosi niin saamme jäsenrekisterin ajantasalle.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Jos et halua käyttää lomaketta, voit myös lähettää alla olevat tiedot sähköpostilla yhdistyksen sihteerille osoitteeseen terhi.velo[at]gmail.com Laita sähköpostin osoitteeksi "SPGY/jäsenhakemus".

Nimi
Sähköpostiosoite